Kretsstämma/Årsmöte 24 mars

Kallelse till ordinarie Kretsstämma/Årsmöte
Onsdag 24 mars 2021
kl. 18.30

P.g.a. pågående coronapandemin och rekommendationer från riksorganisationen genomförs årsmötet/kretsstämman i år helt digitalt via videokonferenssystemet Zoom.

Förutom sedvanliga årsmötespunkter, avseende senaste årets verksamhet och ekonomiska resultat, kommer också Arboga kretsens fortsatta aktivitet att diskuteras. De senaste åren har det varit svårt att engagera medlemmar och få styrelsen att fungera riktigt bra. Trots detta har en del aktiviteter kunnat genomföras. Delta på årsmötet för att föreningsdemokratin ska fungera!

Tyvärr finns det ingen valberedning i kretsen men det går det bra att kontakta länsförbundets valberedning genom att kontakta Verksamhetsutvecklaren Kristina Keyzer på det Regionala kansliet via telefon 070/2371933 eller e-post: kansli.malardalen@naturskyddsforeningen.se

Anmäl ditt deltagande till årsmötet via Studiefrämjandets länk:

Sista anmälningsdag 22 mars!
Studiefrämjandet 0221-212 30

Efter sista anmälningsdag mejlas inloggningen till Zoommötet samt årsmöteshandlingarna.

Välkomna!

Närnaturguidningar

Är ni intresserade av att bli guidade i Arbogas natur. Ta kontakt med Niklas Ingerstedt. Se kontaktuppgifter under styrelsen.
Alla hälsas varmt välkomna!